W drodze na śniadanie blogerskie programu partnerskiego Ceneo.pl Kraków 21.07.2018

Podróż

Pobudka o 5 rano kawa i przygotowanie do wyjazdu, pociąg mieliśmy punktualnie o 7:17. Podróż przyjemna i po trwających pracach modernizacyjnych widać że komfort podróży się poprawił czas spadł o ok 20minut, czyli godzinę i kilkanaście minut trwała nasza wyprawa – zobaczymy jak skończą. W Krakowie przywitała nas ta sama słoneczna pogoda co podczas wyjścia z domu, to naprawdę poprawa po dniach ulewy. Z rodziną spacer w kierunku Forum Przestrzenie przebiegł szybko tak więc przed 10:00 się tam pojawiliśmy, żona z dziećmi udała się w kierunku powrotnym na zwiedzanie Krakowa. Stojąc trochę jak kołek czekałem na ekipę Ceneo oraz blogerów którzy siedzieli bodajże 1 metr obok mnie chyba łyk espresso pomógł otworzyć otwarte już od rana oczy:)

Śniadanie i rozmowa

Przebieg zaskoczył mnie wszyscy pozytywnie nastawieni z sporą ilością pytań i odpowiedzi, potwierdzili że warto było się spotkać i porozmawiać. Mam nadzieję że jeszcze nie raz powtórzymy takie śniadanie żeby podzielić się swoimi uwagami, doświadczeniem, spostrzeżeniami i wiedzą. Ewentualnie trzeba wybrać się do Wrocławia na Affiliate Day’s i tam się spotkać w większym gronie.

Powrót

Po spotkaniu i rozmowie którą musiałem skończy wcześniej, udałem się szybko w kierunku rynku Krakowskiego gdzie czekała żona z dziećmi. Podróż powrotna przebiegła dość szybko też około godzinki z minutami, upał nie pomagał ale po tylu dniach deszczowych nie ma co marudzić.Rodzina zadowolona w pełni z wycieczki tak samo jak ja z śniadania, dzieci zmęczone nie do końca gdyż siłę rozrabiać w pociągu jeszcze mieli 🙂 .